Hoe retourneer ik een pakket?

Bij ons heb je altijd 30 dagen retourrecht. Je kunt ongebruikte goederen retourneren zolang alle labels er nog aan zitten. Heb je meerdere artikelen gekocht en werden deze op verschillende wijze afgeleverd dan volg je de instructies die behoren tot het respectievelijke pakket.

Klein pakket dat werd thuisbezorgd/DHL locatie

Een pakket dat werd thuisbezorgd of bij een DHL locatie met een verwerkingskost van 6,90 € kan je heel makkelijk retourneren! Maak het retourlabel los van je pakbon. Plak dit label over het oude verzendlabel. In je pakket vind je ook een retourformulier. Vul de retourbon in met je gegevens en de reden van retour. Doe dit formulier ook in het pakket. Plak het pakket goed dicht zodat het geschikt is voor transport en geef het pakket af bij de dichtstbijzijnde DHL locatie.

Wanneer je geen retourlabel hebt ontvangen, kan je onze klantendienst contacteren.

Vergeet zeker niet het retourbewijs te bewaren tot je van ons bericht hebt ontvangen dat de retour verwerkt is.

Groot pakket/meubel dat werd thuisbezorgd

Voor het retourneren van een groot pakket/meubel met een verwerkingskost van 45€ dient een ophaling te worden aangevraagd, contacteer hiervoor onze klantenservice via jotex.nl/pickup. Wij boeken dan een retourophaling voor jou.

Heeft u met Klarna betaald?

Meld je retour bij Klarna aan. Dit kan heel eenvoudig in de app of op de Klarna website. Hierdoor wordt je betaling gepauzeerd totdat wij de retour verwerkt hebben.