Nadat je een artikel hebt geretourneerd, dien je deze retour aan te melden bij Klarna. Dit doe je in je Klarna-profiel door op de knop "Retour aanmelden" te klikken. Je factuur wordt dan gepauzeerd zodat je niets hoeft te betalen totdat wij je retour hebben verwerkt. De verwerkingstijd voor het retourneren bedraagt ongeveer 2 weken. Zodra wij je retour hebben verwerkt, wordt je factuur automatisch aangepast.
Ik heb een artikel geretourneerd, wat gebeurt er met mijn factuur?
- Wat gebeurt er met mijn korting bij ruilen en retourneren?
- Wat moet ik doen als mijn levering beschadigd is geraakt tijdens het transport?
- Zit er garantie op elektronische apparaten?
- Welke betaalmogelijkheden heb ik?
- Wat gebeurd er als ik mijn pakket niet ophaal?
- Waarom kan ik er niet voor kiezen om met Klarna te betalen?
- Wat moet ik doen als ik een retourformulier/retourlabel mis?
- Wat zijn de regels als ik een product wil retourneren?
- Wat zijn de regels als ik een product wil reclameren?
- Kan ik artikelen van verschillende bestellingen in hetzelfde pakket retourneren?