De comments zijn niet geverifieerd en wij kunnen dan ook niet garanderen dat ze authentiek zijn.","👌","Normale pasvorm","Valt groot","Valt klein","Van jou?","Gemiddelde score","van {range}","Antwoord van","Antwoord weergeven","Reviews","Bedoelde je?","Sorry, geen resultaten gevonden voor","Achterkant","Voorkant","Het model is {height} cm en draagt \u003Cb>kledingmaat {size}\u003C/b>","Maat merk","Europese maat","EU","Maattabel","Voorraadstatus","Volgend item","Vorig item","Weet je dat je via sms de beste aanbiedingen kunt krijgen?","Vermeld een geldig mobiel nummer (bijv. 0707123123)","Mobiele nummer","Wil je aanbiedingen via sms ontvangen?",{"optDown":380,"reasons":382},{"OPT_DOWN_ONE_MONTH":381,"OPT_OUT":55},"Ik wil 1 sms'je per maand",{"NOT_INTERESTING":57,"NO_NEED":383,"OTHER":59},"Heb geen sms'jes nodig, ik vind altijd prima aanbiedingen op jotex.nl","\u003Cp>Je kunt nu kiezen hoeveel sms-berichten je van ons ontvangt.\u003C/p>","\u003Cp>Je ontvangt 1 sms per maand.\u003C/p>\u003Cp>Het kan even duren voordat de aanpassing effect heeft. Je kunt daarom in de loop van de dag nog sms'jes ontvangen. Als je na 24 uur nog steeds sms'jes ontvangt, neem dan contact met ons op!\u003C/p>","\u003Cp>Je ontvangt niet langer sms'jes met aanbiedingen. Als je van gedachten verandert, log je gewoon in op \"Mijn Pagina's\" en schakel je de functie weer in. \u003C/p>\u003Cp>Het kan even duren voordat de aanpassing effect heeft. Je kunt daarom in de loop van de dag nog sms'jes ontvangen. Als je na 24 uur nog steeds sms'jes ontvangt, neem dan contact met ons op!\u003C/p>","Je mobiele nummer is afgemeld!","Score {rating} van {total}","Terug","Alle","Bekijk alle \u003Cb>{label}\u003C/b> stijlen","Lees minder","Lees meer","Artikelen weergeven","Je staat op het punt je aangemelde retourzending te verwijderen.","Nee, heb er spijt van","Retour annuleren","Ja, ga verder","Je staat op het punt de pagina te verlaten zonder je retourzending op te slaan. Weet je zeker dat je dit wilt doen?","De retourzending wordt niet opgeslagen","Ophaling regelen","Annuleren","Bevestigen","Hoe verpak ik mijn goederen?","Verpak je goederen samen met eventuele verpakking.","Maak je retourlabel aan","Maak een retourlabel aan en plak het over het oude label op je pakket.","Ontbreekt je retourlabel?","Plak het retourlabel dat bij je pakket zat.","Boek een ophaling","Boek een afspraak waarop we je retourzending kunnen ophalen.","het dichtstbijzijnde afleverpunt.","Als je wilt, kun je je retourzending altijd zelf inleveren bij","de dichtstbijzijnde terminal.","Lever je pakket in bij","Bijna klaar, volg gewoon de laatste stappen hieronder om je retourzending af te ronden.","Wanneer ontvang ik mijn ruilbestelling?","Je wisselgeld wordt onmiddellijk verzonden. Je hoeft dus niet te wachten totdat wij jouw retour hebben verwerkt.","Waar is de dichtstbijzijnde vertegenwoordiger?","Momenteel gesloten","Afstand","Je dichtstbijzijnde vertegenwoordiger","Openingstijden verbergen","Nu geopend","Openingstijden weergeven","Wat moet ik nu doen?","Hoe verloopt de terugbetaling?","Retour registreren","Doorgaan","Kies eenvoudig welke artikelen je wilt retourneren en vermeld tegelijkertijd de reden van je retourzending.","Omdat wij je de omruiling versturen voordat wij je retourzending hebben bevestigd, wordt er bij het inleveren van je pakket een kredietcontrole uitgevoerd. Lees verder","Wat wil je retourneren?","Wijziging","Pakket al teruggestuurd","Alle artikelen in dit pakket zijn al geretourneerd. Als je problemen hebt met je retourzending en hulp wilt, neem dan contact op met onze klantenservice en wij helpen je verder {formattedPhoneNumber}.","De retourtermijn is verstreken","Helaas is de termijn van 30 dagen waarin je kunt retourneren verstreken. Als je een klacht wilt indienen, neem dan contact op met onze klantenservice en wij helpen je verder {formattedPhoneNumber}.","Wij konden je bestelling niet vinden","We kunnen geen bestelling vinden die overeenkomt met de opgegeven retourcode. Controleer of je de juiste code hebt ingevoerd. Als het probleem zich blijft voordoen, neem dan contact op met onze klantenservice en wij zullen je helpen {formattedPhoneNumber}.","Geen producten om terug te sturen","Geen van de producten kan worden geretourneerd, dit kan zijn omdat ze nog niet zijn geleverd of al zijn geretourneerd. Als je een probleem hebt met je retourzending en hulp nodig hebt, neem dan contact op met onze klantenservice en wij zullen je helpen {formattedPhoneNumber}.","De server kon je verzoek niet begrijpen.","Onbekende fout.","We konden de bestelling voor de code niet vinden. Neem contact op met onze klantenservice en wij helpen je {formattedPhoneNumber}.","Er is geen bestelling gevonden voor de code","Je bestelling is nog niet verzonden vanuit ons magazijn, je kunt dus nog niet retourneren. Heb je hulp nodig? Neem contact op met onze klantenservice en wij helpen je {formattedPhoneNumber}.","Je bestelling is niet verzonden","Je retourcode is al gebruikt, neem contact op met onze klantenservice en wij helpen je verder {formattedPhoneNumber}.","Je hebt je retourcode al gebruikt","Door de uitslag van de kredietcontrole kunnen wij je helaas geen \"Directe omruiling\" aanbieden. Neem contact op met onze klantenservice en wij helpen je {formattedPhoneNumber}","\"Directe omruiling\" is niet mogelijk","Helaas is het product dat je wilt ruilen uitverkocht.","Het product is uitverkocht","Neem contact op met onze klantenservice en wij helpen je {formattedPhoneNumber}.","Interne fout","Kan gegevens niet ophalen. Neem contact op met onze klantenservice en wij helpen je {formattedPhoneNumber}.","Netwerkfout","U moet een leveringsoptie selecteren om door te gaan","Selecteer de leveringsoptie","Wil je een andere maat krijgen zonder dat je geen geld hoeft te laten liggen, natuurlijk gratis?","Voltooi de aankoop","Ja ik wil overschakelen naar een andere stolek","Uw uitwisselingsopdracht kan niet worden gemaakt. Neem contact op met de klantenservice voor hulp.","Uw uitwisselingsbevel is nu gelegd. U krijgt meer informatie per post.","Verandering van grootte","\u003Ca href=\"https://www.jotex.nl/klantendienst\" target=\"_blank\">https://www.jotex.nl/klantendienst\u003C/a>","Verberg details","Verlaten","Reserveer een tijdstip voor het ophalen.","Als je wilt, kun je je retour altijd zelf inleveren bij de dichtstbijzijnde terminal.","Maak een retourlabel aan en plak dit bovenop het oude label op je pakket.","dichtstbijzijnde servicepunt","Pak de artikelen in die je wilt retourneren.","Voeg het retourlabel toe dat bij je pakket is geleverd.","Geef je pakket af bij je ","Is dit niet jouw bestelling?","Omdat we je ruilen voordat we je retour bevestigen, wordt er een kredietcontrole uitgevoerd in verband met je registratie.","Je retourzending is geannuleerd.","Je retourzending is geregistreerd.","Helaas kunnen wij je \"direct ruilen\" niet aanbieden. De vervanging wordt verzonden zodra wij je retourzending hebben ontvangen.","Oké","Geregistreerde producten","Retourzending","Geen probleem, hier kun eenvoudig een nieuwe maken.","Heb je geen toegang tot een printer?","Direct afdrukken","Verzend naar je e-mailadres","Ontvang hem thuis in de brievenbus","Om ervoor te zorgen dat je niet hoeft te wachten op de verwerking van je retourzending, sturen wij je vervangende exemplaar op zodra wij zien dat je retourzending naar ons terugkomt.","Omdat we je een ruilartikel sturen voordat we je retourzending hebben ontvangen, moeten we je kredietwaardigheid garanderen. Dit gebeurt via een standaard kredietrapport.","Waarom maak je een kredietrapport?","Op basis van de resultaten uit het kredietrapport kunnen wij je helaas geen verlengd krediet aanbieden. Dit heeft tot gevolg dat wij je retourzending moeten bevestigen voordat we je vervanging kunnen sturen.","Waarom kan ik niet direct ruilen?","Selecteer retourreden","Retourneren - Jotex.nl","Retourneren {returnCode} - Jotex.nl","Je geld wordt terugbetaald nadat wij je retourzending hebben ontvangen.","Je geld wordt binnen 5 dagen nadat wij je retour hebben ontvangen en geregistreerd op je kaart teruggestort.","{amountValue} wordt terugbetaald nadat wij je retourzending hebben ontvangen.","Je geld wordt terugbetaald nadat wij je retourzending hebben ontvangen. Hoe de terugbetaling plaatsvindt, hangt af van de betaalmethode die je hebt gekozen bij het afrekenen. Lees meer in onze {FAQ} over wat van toepassing is op jouw betaalmethode.","Zodra wij zien dat de retourzending naar ons onderweg is, wordt je factuur verrekend.","Zodra wij zien dat de retourzending naar ons onderweg is, wordt het saldo op je rekening teruggestort.","https://www.jotex.nl/klantendienst","Zorg ervoor dat de artikelen die je wilt retourneren ongebruikt zijn en dat alle labels er nog aan zitten.","Voer je retourcode in","Wil je dat wij je een nieuw artikel sturen in plaats van dat je je geld terugkrijgt?","Ja, stuur mij een nieuw artikel!","Beschrijf de schade*","Korte omschrijving van de schade...","Ja, ik wil overstappen naar een andere maat!","Wil je een ander maat ontvangen zonder dat je daar geld aan hoeft uit te geven, uiteraard gratis?","De maat waarnaar je wilt wisselen heeft een hogere prijs dan de maat die je retourneert. Het prijsverschil van {priceDiff} wordt toegevoegd aan je volgende factuur.","Ruilen voor een andere maat?","Er is een fout opgetreden bij het laden van de uitwisselingsgegevens.","Wisselvarianten laden...","De maat waarnaar je wilt wisselen heeft een lagere prijs dan de maat die je retourneert. Een terugbetaling van {priceDiff} verschijnt op je volgende factuur.","Kies de maat","Ruilen is niet mogelijk, het product is helaas uitverkocht.","Maat","Artikelnr.","Retour ruilen","Wijzig naar maat {size}","We konden geen vervangingsgegevens verkrijgen.","Bezig met laden van uitwisselingsgegevens...","Er wordt een nieuw artikel verzonden","Reden van retourzending","Soort schade","Niet tevreden over de kwaliteit","Kapotte/defect artikel","Niet tevreden over pasvorm","Wil je een andere maat ontvangen zonder dat je daar geld aan hoeft uit te geven, uiteraard gratis?","Ja bedankt, ik wil overstappen naar een andere maat!","Meer dan één maat besteld","Te grote maat","Te kleine maat","Onbekend ({returnReasonCode})","Spijt van aankoop","Verkeerd artikel ontvangen","Onderbroken","Bevestigd","Was vermist","In afhandeling","Onbekend","Opslaan","Toon details","Voer je retourcode in. Deze vind je bovenaan de retourinformatie die in je pakket zit.","Er is een fout opgetreden bij het aanmaken van de retourzending","We konden je retourzending niet vinden","Voer geldige tekens in (A-Z, 0-9)","Registreer je retourzending","Afgehandeld","Op weg naar ons","Afgehandeld (!)","Het resultaat","Klaar voor verzending","Ingediend","Verwerkt","Gedeeltelijk verwerkt","Laat minder zien","Laat meer zien","Vrijdag","Maandag","Zaterdag","Zondag","Donderdag","Dinsdag","Woensdag","Hier kun je je gegevens bekijken en bijwerken en kiezen hoe we je het beste op de hoogte houden.","Klantnummer","Naam en adres","Voor je veiligheid is het niet mogelijk om bovenstaand adres te wijzigen. Updates worden automatisch gedownload uit het bevolkingsregister.","Wijzigen","Mobiel nummer","Wachtwoord","Bescherm je account door je wachtwoord regelmatig te wijzigen.","Nieuws/aanbiedingen van Ellos","Nieuws/aanbiedingen van Jotex","Nieuws/aanbiedingen van Homeroom","Krijg voorrang op nieuwe lanceringen, interessante samenwerkingen en de beste kortingen.","Per e-mail","Per sms","Per brief","Nieuws/aanbiedingen van onze partners","Profiteer van exclusieve kortingen en nieuws van onze partners.","Van Ellos","Van Jotex","Van Homeroom","Van Elpy","Beheer van persoonsgegevens","Mijn gegevens bewaren voor marketingdoeleinden?","Ellos Group deelt je gegevens om je meer en betere aanbiedingen te kunnen doen van de gehele Ellos Group en haar partners.","Wijzigingen opgeslagen","Er is een fout opgetreden bij het opslaan van de wijzigingen.","Voornaam","Gebruik alleen letters,","Achternaam vereist","Achternaam","Adres en huisnummer","Vul je adres en huisnummer in.","Adres & huisnummer vereist","C/O-adres","Postcode","Geef een postcode door met vier cijfers en twee letters (bijvoorbeeld 1234 AA).","Postcode vereist","Plaats","Vul je woonplaats in.","Woonplaats vereist","Vul een correct e-mailadres in (bijv. naam{'@'}voorbeeld.nl).","Vul een geldig e-mailadres in (bijvoorbeeld naam{'@'}voorbeeld.nl).","Vul een geldig mobiel telefoonnummer in (bijv. 06-12345678).","Mobiel telefoonnummer vereist","Huidig wachtwoord","Het wachtwoord waarmee je bent ingelogd","Gebruik minimaal 6 tekens in een combinatie van letters en cijfers.","Wachtwoord vereist","Nieuw wachtwoord","Voer minimaal 6 tekens in","Klopt je mobiele telefoonnummer?","We ondervinden problemen met het verifiëren van je mobiele telefoonnummer. Dubbelcheck of het klopt voordat je verdergaat.","We hebben problemen met het verifiëren van het nieuwe nummer dat je hebt opgegeven.","Heb je een juist e-mailadres ingevoerd?","We hebben problemen met het verifiëren van je e-mailadres. Controleer nogmaals of dit juist is voordat je doorgaat.","We hebben problemen met het verifiëren van het nieuwe e-mailadres dat je hebt ingevoerd.","Onze excuses!","We hebben de toegang tot Mijn pagina's tijdelijk moeten beperken.","\u003Cp>Dit betekent dat je momenteel je bestelgeschiedenis, profielgegevens of andere instellingen van je account niet kunt bekijken. Om weer toegang te krijgen, moet je contact opnemen met onze klantenservice.\u003C/p>\u003Cbr>\u003Cp>Onze excuses voor het ongemak!\u003C/p>","033 - 33 000",[629,636,643,651,658,665,671,678],{"domain":630,"name":631,"channel":632,"code":633,"country":634,"currency":635},"www.jotex.dk","Danmark","jotex_dk","da-DK","DK","DKK",{"domain":637,"name":638,"channel":639,"code":640,"country":641,"currency":642},"www.jotex.fi","Suomi","jotex_fi","fi-FI","FI","EUR",{"domain":644,"name":645,"channel":646,"code":647,"country":648,"currency":649,"cookieBotCulture":650},"www.jotex.no","Norge","jotex_no","nb-NO","NO","NOK","nb",{"domain":652,"name":653,"channel":654,"code":655,"country":656,"currency":657},"www.jotex.se","Sverige","jotex_se","sv-SE","SE","SEK",{"domain":659,"name":660,"channel":661,"code":662,"country":663,"currency":642,"cookieBotCulture":664},"www.at.jotex.com","Österreich","jotex_at","de-AT","AT","de",{"domain":666,"name":667,"channel":668,"code":669,"country":670,"currency":642},"www.jotex.de","Deutchland","jotex_de","de-DE","DE",{"domain":672,"name":673,"channel":674,"code":675,"country":676,"currency":677},"www.jotex.pl","Polska","jotex_pl","pl-PL","PL","PLN",{"domain":679,"name":680,"channel":681,"code":682,"country":683,"currency":642},"www.jotex.nl","Nederland","jotex_nl","nl-NL","NL",{},"",["Set",687],"$oieNZtZfvS",["ShallowReactive",689],{},true,"/order-history",{"locale":693,"app":702,"thirdParty":738,"ui":744,"user":759,"notification":765},{"hasMessages":694,"messages":696,"locales":698,"locale":700},["EmptyRef",695],"false",["Ref",697],["Reactive",6],["Ref",699],["Reactive",628],["Ref",701],["Reactive",678],{"content":703,"pageTitleHeight":706,"imageConfig":708,"appLoading":733,"cookieBot":734,"GTM":736},["Ref",704],["Reactive",705],{},["EmptyRef",707],"0",["Ref",709],["Reactive",710],{"baseURL":711,"product":714,"templates":717,"structures":726},{"amplience":712,"static":713},"https://assets.ellosgroup.com/i/ellos","https://ellos.a.bigcontent.io/v1/static",{"prefix":715,"suffix":716},"jot","Fs",{"background":718,"content":719,"detail":720,"list":721,"listLandscape":722,"thumbLandscape":722,"thumb":723,"thumbAlt":724,"zoom":725},"$jbg$","$jbg$&$jc$","$jg$&$jm$&$jp$&$jd$","$jg$&$jm$&$jp$&$jl$","$jg$&$jm$&$jpcl$&$jl$&$jc$","$jg$&$jm$&$jp$&$jt$&$jc$","$eg$&$em$&$ep$&$ed$","$jg$&$jmz$&$jp$&$jz$&$jc$",{"background":727,"download":728,"content":729,"detail":730,"list":730,"listLandscape":730,"raw":731,"default":732,"thumbLandscape":730,"thumb":730,"thumbAlt":730,"zoom":730},"{name}?{template}&w={size}","{name}","{name}?{template}","b?{template}&n={name}&mw={size}","{name}?w={size}","{name}?w={size}&qlt=default",["Ref",690],["Ref",735],"54723f13-cbad-4df7-b113-67886d01022e",["Ref",737],"https://gtm.jotex.nl/gtm.js?id=GTM-P8DGK8L",{"consent":739,"gtmPageLoad":743},["Ref",740],["Reactive",741],{"consented":742},null,["EmptyRef",695],{"breakpoint":745,"height":747,"layout":749,"scrollbarSize":751,"scrollFixed":752,"scrollDirection":753,"scrollTop":754,"SSR":755,"userInput":756,"width":758},["Ref",746],"root",["EmptyRef",748],"_",["Ref",750],"mobile",["EmptyRef",707],["EmptyRef",695],["EmptyRef",748],["EmptyRef",707],["Ref",690],["Ref",757],"touch",["EmptyRef",748],{"customer":760,"session":761,"fetched":762,"eguid":763},["EmptyRef",748],["EmptyRef",748],["EmptyRef",695],["Ref",764],"haesnIpf7528u-hD92983uR93sVw2s_flvW02Wk",{"props":766,"open":767},["EmptyRef",748],["EmptyRef",695]]