Kan ik artikelen van verschillende bestellingen in hetzelfde pakket retourneren?

Om een snelle en correcte retourverwerking te garanderen, vragen wij je om geen retouren van verschillende bestellingen in hetzelfde pakket/retourzending te versturen. Stuur de retourzendingen afzonderlijk op volgens de meegeleverde retourinstructies.

De meeste retouren worden online geregistreerd via onze retourpagina, en elke bestelling heeft een uniek retourpakketnummer dat wordt geregistreerd bij de vervoerder die uw retourzending afhandelt. Mocht het pakket helaas verloren gaan op weg terug naar ons, dan wordt u alleen terugbetaald voor de artikelen die gekoppeld zijn aan het retourpakketnummer van één bestelling, aangezien de overige artikelen niet gekoppeld zijn aan hetzelfde retourpakketnummer. Identificatie en terugbetaling kunnen ook langer duren en er is een groter risico op verkeerde afhandeling.

Als je er toch voor kiest om artikelen van meerdere bestellingen in hetzelfde pakket/retourzending te retourneren, houd er rekening mee dat retourkosten in rekening worden gebracht voor elke afzonderlijke bestelling in het pakket/retourzending.