Wat moet ik doen als ik een retourformulier/retourlabel mis?

Volg de retourinstructies – deze kunnen variëren afhankelijk van het type product of de bestelling. Je ontvangt de retourinstructies altijd per e-mail zodra de levering is voltooid. Voor sommige artikelen zijn de retourinstructies ook in het pakket inbegrepen, maar niet voor alle. Als je je retourinstructies bent kwijtgeraakt, kun je de retourpagina openen via Mijn pagina's/Mijn bestellingen.

Een retourformulier is het papieren document waarop je de reden voor de retour vermeldt en dat je bij de retourzending voegt. Als je je retour online registreert via onze retourpagina, hoef je geen retourformulier mee terug te sturen, omdat de reden voor retour dan daar geregistreerd wordt. Als je je retour niet online kunt registreren en je hebt geen retourformulier, neem dan contact op met onze klantenservice.

Een retourzending heeft ook een retourlabel nodig dat aan de buitenkant van het pakket wordt bevestigd (d.w.z. een label met ons retouradres). In veel gevallen is dit label bij je levering inbegrepen, maar in sommige gevallen wordt het aangemaakt bij je servicepunt of vervoerder wanneer je je retour afgeeft. Dit wordt dan vermeld in de retourinstructies. Als je volgens de retourinstructies zelf een retourlabel op je pakket moet aanbrengen en je dit label niet hebt ontvangen (d.w.z. in gevallen waarin het niet automatisch wordt aangemaakt door de vervoerder) – neem dan contact op met de klantenservice.

Heb je hulp nodig, neem dan hier contact op met onze klantenservice. Vergeet niet je ordernummer en welke producten je wilt retourneren te vermelden.