Hoe retourneer ik een pakket?

Bij ons heeft u altijd een retourrecht van 30 dagen. Het retourproces varieert, afhankelijk van hoe en door welke vervoerder uw product is geleverd. Als u meerdere items heeft gekocht die op verschillende manieren zijn geleverd, volgt u de onderstaande instructies die van toepassing zijn op elk pakket. Een retour duurt meestal ongeveer 2 weken voordat deze bij ons is verwerkt. Zodra uw retourzending klaar is verwerkt, ontvangt u een e-mail ter bevestiging van de retourzending en informatie over de terugbetaling.

Standard pakket dat werd thuisbezorgd/DHL locatie
Volg de instructies op de pakbon die bij de levering is meegeleverd. Vul het retourformulier in en stop het in het pakket. Plak het meegeleverde retourlabel op het pakket en lever het in bij een willekeurig DHL locatie*. Vergeet zeker niet het retourbewijs te bewaren tot je van ons bericht hebt ontvangen dat de retour verwerkt is.

Grotere of zwaardere artikelen die zijn geleverd met thuisbezorging
Bij het retourneren van goederen met een groter gewicht of volume, moet u contact opnemen met onze klantenservice zodat wij een retourophaling voor u kunnen regelen. Vul het retourformulier in dat u kunt vinden op jotex.nl/pickup. Als jouw retour een reclamatie is, boek dan geen ophaling via de link. Neem in plaats daarvan contact op met de klantenservice hier en we nemen contact met je op.

Heeft u met Klarna betaald?
Meld je retour bij Klarna aan. Dit kan heel eenvoudig in de app of op de Klarna website. Hierdoor wordt je betaling gepauzeerd totdat wij de retour verwerkt hebben.


Lees meer op: Wat moet ik doen als ik een retourlabel mis? en Wat kost het retourneren?