Je bestelling kan in meerdere pakketten worden verdeeld, afhankelijk van het type artikel, het magazijn van waaruit het wordt verzonden en de pakketgrootte. Dit wordt altijd weergegeven in de kassa voordat je je bestelling bevestigt, en je ziet ook het aantal pakketten in je orderbevestiging. Om een snelle en correcte retourverwerking te garanderen, vragen we je om geen artikelen uit meerdere pakketten of bestellingen in hetzelfde retourpakket te sturen. Stuur de retourzendingen afzonderlijk op volgens de meegeleverde retourinstructies.
De meeste retouren worden online geregistreerd via onze retourpagina, en elke bestelling heeft een uniek retourpakketnummer dat wordt geregistreerd bij de vervoerder die uw retourzending afhandelt. Mocht het pakket helaas verloren gaan op weg terug naar ons, dan wordt u alleen terugbetaald voor de artikelen die gekoppeld zijn aan het retourpakketnummer van één bestelling, aangezien de overige artikelen niet gekoppeld zijn aan hetzelfde retourpakketnummer. Identificatie en terugbetaling kunnen ook langer duren en er is een groter risico op verkeerde afhandeling.
Als je er toch voor kiest om artikelen uit meerdere pakketten of bestellingen in hetzelfde retourpakket te retourneren, houd er dan rekening mee dat de retourkosten per geretourneerd pakket in rekening worden gebracht, volgens de verdeling die werd weergegeven bij het afrekenen / in de bestelbevestiging voor de betreffende bestelling. Dit betekent dat je voor elk ontvangen pakket waarvan je iets retourneert, retourkosten betaalt.