Neem contact met ons op via het klachtenformulier dat je hier vindt of onder "Contacteer ons" op onze klantenservicepagina's. Voeg 2-4 foto's van de schade en eventuele beschadigde verpakking bij, bij voorkeur vanuit verschillende hoeken genomen. Beschrijf het probleem zo gedetailleerd mogelijk, wanneer je het hebt ontdekt en hoe het is ontstaan (indien bekend). Als je langere, middelgrote of grotere/zwaardere pakket met zichtbare transportschade hebt ontvangen, lees hier meer: Wat moet ik doen als mijn levering beschadigd is geraakt tijdens het transport?
Onze klantenservice zal zo snel mogelijk contact met je opnemen met suggesties voor een oplossing op basis van wat er mis is met het product. Mogelijke oplossingen zijn prijsverlaging, het terugsturen van het product naar ons, vervanging van een deel van het product/het hele product of in sommige gevallen reparatie. We raden je aan te wachten met het terugsturen van het product totdat wij contact met je hebben opgenomen.
Als je het artikel direct wilt retourneren zonder eerst contact met ons op te nemen, volg dan de retourinstructies. Deze kunnen verschillen afhankelijk van het type product/bestelling. In sommige gevallen vind je de retourinstructies op de pakbon in je levering. Voor sommige producten wordt er echter geen pakbon meegestuurd. In plaats daarvan ontvang je na levering een e-mail met een link naar onze online retourpagina. Als er geen pakbon in het pakket zit en je de e-mail met de retourlink ook niet kunt vinden, kun je ook inloggen op Mijn pagina's/Mijn bestellingen om daar je retour aan te maken. Let erop dat je aangeeft dat het artikel beschadigd is, zodat de klacht niet wordt aangezien voor een gewone retour.
Bewaar het bewijs van afgifte van je retourzending totdat je van ons bericht hebt ontvangen dat je reclamatie volledig is afgehandeld. Dit bewijs dient als bevestiging van je retourzending. Als je Klarna als betaalmethode hebt gekozen, kun je je factuur bij Klarna pauzeren tijdens het reclamatieproces totdat wij de reclamatie hebben bevestigd en verwerkt. De verwerking van een reclamatie duurt doorgaans ongeveer 2 weken vanaf de datum waarop je het artikel hebt teruggestuurd, maar kan rond feestdagen of in drukke periodes iets langer duren.
Lees meer over de regels met betrekking tot klachten hier: Wat zijn de regels als ik een product wil reclameren?