Na verwerking van de retourzending, wat normaal gesproken ongeveer 2 weken duurt, ontvangt u een bevestiging van uw retourzending per e-mail en zal de terugbetaling worden uitgevoerd. Hier kunt u lezen wat van toepassing is op de verschillende betaalmethoden:
Kaartbetaling
De terugbetaling* zal worden gedaan naar de kaart die je hebt gebruikt voor de aankoop. Het kan tussen de 3-5 bankdagen duren voordat de terugbetaling op je rekening wordt geregistreerd.
Ideal
De terugbetaling* zal worden gedaan op de rekening die u heeft gebruikt voor de aankoop. Het kan 3-5 werkdagen duren voordat de terugbetaling op uw account wordt geregistreerd.
Paypal
De terugbetaling* gebeurt rechtstreeks op uw PayPal-account. Het kan 3-5 werkdagen duren voordat de terugbetaling op uw account wordt geregistreerd.
Factuur/deelbetaling via Klarna
Wanneer u een product retourneert, raden wij u aan om ook uw retour te melden bij Klarna. Hierdoor wordt uw factuur gepauzeerd totdat de retourzending is verwerkt. Zodra de retourzending is verwerkt, wordt Klarna op de hoogte gebracht van de terugbetaling* en wordt uw factuur bijgewerkt. Het kan 2-3 werkdagen duren voordat Klarna een nieuwe factuur naar u stuurt. Als u de factuur al heeft betaald, zal de terugbetaling worden verwerkt als een tegoed bij Klarna. Om de terugbetaling te ontvangen, dient u contact op te nemen met Klarna.
* Wanneer de gehele bestelling wordt geretourneerd, betalen we het voledige bedrag van de producten en de verzendkosten terug, maar niet de extra toeslagen voor bv. service bij bezorging. Als je ervoor kiest om slechts een deel van je bestelling te retourneren, vergoeden wij geen verzendkosten of eventuele toeslag. Dit is omdat de kosten hetzelfde zijn, ongeacht het aantal artikelen dat je bestelt. Je wordt retourkosten per geretourneerd pakket in rekening gebracht, het bedrag wordt van je terugbetaling afgetrokken. Retourzending bij goedgekeurde reclamatie is gratis.
Lees meer op: Wat kost het retourneren?