Bezorgadres wijzigen – vóór aankoop
Voordat je op "Aankoop voltooien" drukt, kun je het bezorgadres nog wijzigen. Log in op "Mijn account" en update uw adres onder "Mijn profiel" voordat je naar de kassa gaat. Controleer of het gewijzigde adres zichtbaar is in de kassa voordat je op "Aankoop voltooien" klikt.
Bezorgadres wijzigen voor standaard pakket – na aankoop
Nadat je op "Aankoop voltooien" hebt geklikt in de kassa, kun je je bezorgadres niet meer wijzigen via onze website. Als je het pakket niet kunt ontvangen, kun je de levering omleiden naar een afhaalpunt of aangeven dat het pakket op een specifieke plaats mag worden achtergelaten, ook als je niet thuis bent. Dit kun je zelf regelen via de app van de vervoerder zodra het pakket bij hen is aangekomen. Lees meer in de melding van de vervoerder, hun app of op hun website. Indien u de e-mail met de mededeling dat de levering is verzonden nog niet heeft ontvangen, kan onze klantenservice in sommige gevallen het adres alsnog wijzigen. Neem in dat geval direct contact op met onze klantenservice.
Bezorgadres wijzigen bij thuislevering van grotere/zwaardere goederen – na aankoop
Wanneer je op "Aankoop voltooien" klikt in de kassa, is het niet meer mogelijk om je bezorgadres via onze website te wijzigen. In sommige gevallen kunnen we je helpen om het adres aan te passen, maar dit kan pas nadat je de e-mail hebt ontvangen die bevestigt dat je bestelling ons magazijn heeft verlaten. Neem zodra je die e-mail hebt ontvangen direct contact op met onze klantenservice.