We hebben een groot assortiment met zowel kleine als grote producten. Sommige producten worden geleverd door externe leveranciers en rechtstreeks vanuit hun magazijn naar jou verzonden, terwijl andere vanuit onze eigen magazijnen worden verzonden. De levertijd van de producten kan variëren en er kunnen ook beperkingen zijn aan het maximale volume voordat het in meerdere pakketten moet worden verdeeld. Daarom kan jouw bestelling in verschillende pakketten of leveringen worden opgesplitst. Je ziet altijd de geschatte levertijd voor elk pakket bij het afrekenen voordat je de aankoop voltooit, en ook op de orderbevestiging.
Waarom wordt mijn bestelling opgedeeld in verschillende pakketten of leveringen?
- Welke bezorgingswijzen zijn er?
- Wat moet ik doen als mijn levering beschadigd is geraakt tijdens het transport?
- Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?
- Kan ik mijn bestelling direct ophalen bij uw magazijn?
- Hoe krijg ik een melding?
- Wat gebeurd er als ik mijn pakket niet ophaal?
- Kan ik het bezorgadres wijzigen?
- Hoe wordt een groter/zwaarder pakket geleverd?
- Wat zijn de kosten voor de levering?
- Hoe wordt een standaard pakket geleverd?