Waarom werkt mijn korting of kortingscode niet?

Je moet ingelogd zijn om eventuele kortingen te zien. Veel kortingscodes zijn persoonlijk en gelden alleen op het klantprofiel dat het aanbod via e-mail of sms heeft ontvangen*. Als de kortingscode niet wordt geactiveerd wanneer je de code invult bij het afrekenen, komt dit meestal doordat de voorwaarden van het aanbod niet zijn vervuld, bijvoorbeeld dat de korting niet geldt voor het specifieke item. De code kan ook verlopen zijn of niet geldig zijn voor jouw klantprofiel. Je kunt de voorwaarden van de kortingscode controleren wanneer je ingelogd bent onder "Mijn aanbiedingen" of bij het afrekenen nadat je de kortingscode hebt ingevoerd.

* Als je het welkomstaanbod hebt geaccepteerd dat je kreeg bij het registreren, werkt dit iets anders dan andere aanbiedingen. Er wordt geen code naar je verzonden via e-mail of sms en het aanbod staat ook niet vermeld onder "Mijn aanbiedingen" wanneer je ingelogd bent. De aanbieding wordt automatisch toegevoegd aan de kassa bij je eerste aankoop als de korting geldt voor het artikel dat je in je winkelwagentje hebt geplaatst en als je geen andere aanbieding hebt geactiveerd. De welkomstaanbieding geldt alleen voor je eerste aankoop en kan niet worden gecombineerd met andere kortingscodes. Je ziet de voorwaarden voor de aanbieding wanneer je je registreert, maar je kunt ze ook vinden op de productpagina van een artikel.